Specjalista ds. Administracji – Biuro Obsługi Klienta

  • Umowa o pracę
  • Olsztyn
  • Dodano 4 miesiące temu

Opis firmy:
OfficeSupport Solutions to firma oferująca kompleksowe usługi administracyjne i wsparcie w zarządzaniu biurem dla małych i średnich przedsiębiorstw. Nasz zespół to specjaliści, którzy dbają o sprawne funkcjonowanie biur naszych klientów, zapewniając profesjonalizm i efektywność w codziennych zadaniach.

Opis stanowiska:
Poszukujemy specjalisty ds. administracji, który będzie odpowiedzialny za obsługę dokumentacji, kontakt z klientami oraz wsparcie w organizacji pracy biura.

Wymagania:

Wykształcenie minimum średnie (mile widziane wyższe)
Doświadczenie w pracy biurowej (min. 1 rok)
Dobra znajomość obsługi pakietu MS Office
Umiejętność organizacji pracy i wielozadaniowość
Komunikatywność i zaangażowanie

Szczegóły oferty
Lokalizacja pracy